38 Günlük HK Performans Yatılı Kamp Deneyimi!

Bir insan düşünün ki hayalleri olmadan yaşasın…Mümkün mü bu?  Belki zamanında o da hayaller kuruyordu ama o kadar çok kırılıp dökülmüş ki artık bırakın hayallerini, kendine küsmüş. İnsanlar tarafından o kadar yargılanmış, küçük görülmüş ve kimseye inancı kalmamış. En üzücü tarafı da kendine inancı kalmamış. Denemiş, sürekli denemiş ama her defasında kandırılmış. Maddi, manevi zarardan başka bir şey geçmiyormuş eline…Üstüne üstlük bir kısırdöngünün içindeymiş. Kendine zarar verdiğinin farkında olmasına rağmen umursamıyormuş hiçbir şeyi… Böyle bir insan gözünüzün önüne geliyor mu? Evet eğer bu insanı görebiliyorsanız doğru yoldasınız demektir çünkü her şeyin başı farkındalıktır. Derler ya ”Hayat kırkından değil farkından sonra başlar” Öyledir gerçekten. İçimize attığımız sorunları bir köşeye saklayıp gömmeyeceğiz. Önce kabul verip sorunun temelini bulacağız. Yani potansiyelimizi keşfedeceğiz. İnsanoğlu sorun çözebilen, onlarla savaşabilen bir yapıya ve güce sahiptir. Esas problemin kilolarımızda olmadığını, ruhumuzda olduğunun bilincinde olacağız. Bir başka deyişle ruhsal doyumu sağlayacağız ki bedenimiz doysun. İşte HK Performans olarak biz sizin sadece bedeninize hitap edecek zoraki diyetler, kimyasal ilaçlar ya da sizi daha çok sıkıntıya sokacak, sonrasında daha fazla kilo alacağınız yöntemler uygulamıyoruz. Aksine sizi kalıcı zayıflatmanın savaşını veriyor ve bu yolda düştüğünüz her an elinizden tutuyor, kazanmanız için elimizden gelen her türlü desteği vermek için canla başla mücadele ediyoruz. Bu noktada önemli olan, asla ve asla yalnız olmadığınızı bilmenizdir. İşte en büyük farkımız da buradan kaynaklanıyor zaten… Sizlerle bu yolda beraber yürümek istiyoruz. Doğru kapıda doğru anahtarınız olmak için her geçen gün gelişerek değişen sadece bize özel Web tabanlı online kilobekçiliği sistemimiz olmakla birlikte, doğayı dinleyeceğiniz, kalabalık şehrin keşmekeşliğinden uzak kalıp huzuru bulacağınız, keyifle, istekle kalıcı zayıflayacağınız, uzman kadrosuyla sizlere tam desteği veren, en fazla 8 kişilik, sizlere özel Zayıflama Kamplarımız hizmetinizdedir. Değişimi hissetmek için daha fazla beklemeyin. Sizler de kendinizde bu farkı yaratmak istiyorsanız vakit kaybetmeden bize ulaşın. Çünkü biz biliyoruz ki…

İdeal Kiloda Yaşamak Herkesin Hakkı…

 

 

HK Performans Yatılı Kampında 38 Gün Geçiren Burcu’nun yorumları ;

Halil Kargulu:  Seni İzmir’e uğurluyoruz, 38 gündür buradasın. Duygularını, düşüncelerini biraz seni tanıyarak alabilir miyiz?

Burcu : Ben İzmir’den buraya geldim.  Yaklaşık 1 yıl önce babamı kaybetmiştim bu yüzden psikolojik olarak çok kötüydüm. Benim için annemi orada tek başına bırakıp buraya gelmek çok zor bir karardı ama sanırım karar verince oluyormuş. Karar verdim, Halil Kargulu’yu aradım.

Halil Kargulu : Tabi ki karar verirken, karar vermek için güçlendirecek verilere ihtiyaç  duydun sanırım, bizi araştırdın. Gerçeği gördüğünde, başarının kaçınılmaz olduğunu gördüğünde karar vermek tabi ki kolay oluyor. O karardan sonra buraya gelip benimle görüştün.

Burcu : Evet telefonla görüştüm. Sadece Halil Kargulu diye birinin olduğunu biliyordum. İzmir’den otobüse bindim, buradan beni aldılar. Ne geleceğim yeri aradım ne sordum hiçbir şey yapmadım 🙂

Halil Kargulu : Sen avukat mıydın?

Burcu : Evet avukatım 🙂

Halil Kargulu : Demek ki farklı bir sorun yaşarsam gereğini yaparım diye yüksek bir özgüven olsa gerek?

Burcu : Aynen öyle, o kadar güvenmişim demek ki… 38 gündür buradayım. Bu süre boyunca inanılmaz bir aileye sahip oldum. Başta Halil Kargulu, Sedef Kargulu, Ali Kargulu, Yüksel sonra diğer arkadaşlarım, hepsi inanılmaz bir aile verdi bana. Evet burada kilo verdim, fiziki olarak inanılmaz güzel bir şey oldum 🙂  Onun dışında ruhum adına çok güzel şeyler kazandım, kendime çok güzel şeyler öğrettim. Sanki yeniden doğdum gibi… Burası bitiyor ama tekrar İzmir’e döndüğümde her şeyle savaşmak için çok büyük bir gücüm var çünkü burada çok güzel hazırlandım.

Halil Kargulu : Evet ara ara hepimizin değişik enerjilere ihtiyacı var. Bunun için de biraz ruhumuzu dinlendirmeye ve güç toplamaya ihtiyacımız var. Burada hem bedenindeki hem de ruhundaki yükleri atarak aslında çok güçlü bir enerjiye sahip oldun. İzmir bundan sonra senden korksun.

Burcu : Evet aynen öyle. 🙂 Burada sadece gördüğüm, birebir tanıdığım arkadaşlarımla ama bir kere İstanbul buluşması yapmıştık, orada hiç görmediğim, tanımadığım insanlarla da ne kadar samimi bir ortam olduğunu fark ettim. Onlara da buradan selamlar. Minik karıncamı da öpüyorum 🙂 Alper de çok zayıfladı bu arada. Bunun dışında çok teşekkür ederim.

Halil Kargulu : Burada seni takip eden, senin heyecanına ortak olup, senden sonra zayıflama sürecinde doğru adres arayan insanlara ne tavsiye edersin?

Burcu :  Ben önce hep şunu söylüyorum. Eğer kendi hayatınız için biraz es verebilecek vaktiniz varsa, ona göre maddi koşullarınız da sağlanabildiyse kesinlikle kendiniz için sadece  buraya gelin. Ne kadar zayıfladığınız tabi ki çok önemli ama ondan ziyade burada kendinizi ne kadar iyi hissettiğinizi göreceksiniz. Buradaki en büyük sorunumuz derenin çok soğuk olup ayaklarımızı ona sokarken donması, onun dışında başka bir sorun yok. 🙂

Halil Kargulu : Çok büyük bir sorun varmış. Ben de şuan öğrendim. Ona bir çözüm bulmak gerekiyor anladığım kadarıyla.

Burcu :  İnsanın kendisi için bir şey yapabilecek vakti olmayabilir. Kendiniz için bir şey yapmak istediğiniz ilk fırsatta gerçekten burası çok güzel bir seçenek. Seçenekten ziyade eğitim anlamında çok iyi bir yer. Ben buradan gittiğimde burayı çok özleyeceğim. Muhtemelen yakın zamanlarda tekrar geleceğim.

Halil Kargulu : Biz de seni özleyeceğiz.

Burcu : İyi bakın kendinize, kesinlikle yolunuz bir kere buradan geçsin 🙂

Halil Kargulu : Harikasın. 38 gün seninle çok güzel bir süreç yaşadık. Diğer arkadaşlarımıza da yüksek bir enerji oldun. Sen de bütün arkadaşlarımızın enerjisiyle birlikte kendini çok yönlü besledin. Tabi ki enerji çeşitliliği bizim için çok önemlidir. İnsanın besin dışı enerjilere mutlaka ihtiyacı var. Miktar algısını anlatıyoruz, fiziksel ihtiyacı anlatıyoruz. Yaşamak için neye ihtiyacımız olduğunu anlatıyoruz. Tüketime ihtiyaç sadece fiziksel ihtiyacımız kadar olmalı, onu biliyoruz. Onun dışında her şey kendi iç dünyamızda yarattığımız değerlerle alakalıdır. Sen de burada kendince belki kaybettiğin belki de henüz bulamadığın bazı değerleri bularak gittiğini düşünüyoruz. Umarım doğru düşünüyoruzdur.

Burcu : Kesinlikle doğru düşünüyorsunuz. Buradaki en büyük besin dışı enerji kaynağı, birbirimizin sevgisi, aile gibi olmamız… Bu yüzden çok teşekkür ederim size!

Halil Kargulu : Evet butik yani 8 tane hedefe yoğunlaşmış, hedefi için yaşayan insanlarla bir arada çalışmak tabi bizim için de keyif oluyor çünkü burada herkesin bir amacı vardır. Tabi ki  insanlar önce bedensel değişimi yaşamak için gelse de aslında zihinsel ve ruhsal değişimi de yaşıyorlar.

Burcu : Değişerek gelişim 🙂

Halil Kargulu : Gelişerek değişim ve değişerek gelişim evet burada gelişerek değişmeye çalışıyoruz ama bitmedi. Bundan sonra da yine sistem içinde, 9 ay 10 gün rejüvenasyon programıyla uzaktan eğitime devam.

Burcu : Aynen öyle. Bütün Hk- Omder arkadaşlarıma, kardeşlerime, hepinize ve buraya gelecek diğer Hk-Omder’cilere çok selam gönderiyorum. Kendinize çok iyi bakın 🙂

Halil Kargulu : Biz de sana teşekkür ediyoruz, seni sevgiyle kucaklıyoruz ve İzmir’e uğurluyoruz.

Açıklama :

HK Performans olarak üyemize, değerli yorumları için teşekkür ediyoruz. Devamı ve daha fazlası için alt taraftaki linke tıklamanız yeterlidir.
http://hk.com.tr/video-galeri.asp

Dünyanın en başarılı, kalıcı zayıflama programını sunan HK Performans, bedenen zayıflamanız için ruhunuzdaki ağırlıkları vermenizi sağlayan tek kurumdur. Ruhunuz tonlarca kiloda ağırlık taşırken bedeniniz saçma sapan diyet ve yönlendirmelerle hiç zayıflayabilir mi? Gerçeği yaşamak için  HK performans ailesinin neler yaptığını iyice incelemenizi öneriririz. Göreceğiniz tek gerçek şu olacak;

Biz zayıflatma işi yapmıyoruz. Biz sizlerin içinizdeki potansiyeli ortaya çıkarmak istiyoruz. İçinize düşürebildiğimiz bir kıvılcımın, ruhunuzda alev almasını ve bedeninizdeki kiloları yakmasını hedefliyoruz. Ruhen, Bedenen ve Zihnen değişmek, 9 ay 10 günde rejuvenasyon programları için randevu alınız.
” Neden bu kadar uzun zaman? ” Demeyin. İlk üç ay sadece bedensel değişim, kalan zaman zihinsel ve metal algı ve alışkanlık değişimleri için. Yani Önce en hızlı şekilde tartıyı değiştiriyor ideal kilomuza geliyoruz. Sonra keyifle hayatın tadını çıkarırken, her giydiğinizden büyük haz alırken, büyük değişimleri de yaşamaya devam ediyoruz.

                     İdeal Kilo Özgürlüğümdür, Özgürlük İçin HK Performans!
www.vucudunsifresi.com
www.hk.com.tr

 

Etiketler :

HK Performans, Halil Kargulu, En iyi zayıflama kampı, Kalıcı Zayıflama, Web tabanlı online Kilobekçisi sistemi, Hızlı ve kalıcı kilo verme, Obezite cerrahisi, Mide kelepçesine son, Zayıflama kampları İstanbul, Zayıflama kampları Türkiye,  Zayıflama kampları Antalya, Zayıflama kampları Bodrum

 

 

Reklamlar
Yorum bırakın

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

  • HK PERFORMANS ZAYIFLAMA KAMPI

  • KALICI ZAYIFLAMA HAKKINDA BİLGİ ALIN!

  • ZAYIFLAMA KAMPINDA KALICI ZAYIFLAMA

  • Zayıflama Kampı

    HK Performans!

  • Reklamlar
%d blogcu bunu beğendi: